piątek, 29 marca 2013

"Postna" kapusta - ekpsresowy przepis

Postna kapusta to wdzięczna baza do mniej postnej potrawy ;)



Składniki:
1 kg kiszonej kapusty
30 dag grzybów (ja użyłam suszonych podgrzybków i grzybków mun)
pieprz ziarnisty
sól
3-4 ziarenka ziela angielskiego
2 listki laurowe
siemie konopne (2 łyżki)
oliwa
karkówka, łopatka - opcjonalnie



Przygotowanie:
Kapustę podsmażcie na oliwie. Przełóżcie do rondelka i duście.  Doprawcie solą, pieprzem, zielem i listkami laurowymi. Grzybki mun pokrójcie  i dodajcie do kapusty. Suszone podgrzybki namoczcie i też dodajcie do kapusty. Na koniec siemie konopne. Duście tak długo aż kapusta i grzyby będą miękkie.

Jeśli po jednym dniu chcecie odmiany,  dodajcie mięso. Ja pokroiłam na drobne kawałki  łopatkę i karkówkę. Usmażyłam na patelni i dodałam do kapusty. Pycha! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz