poniedziałek, 25 lutego 2013

Sałatka z miechunką

Czasem wystarczy dodać jeden składnik, by zwykła sałatka nabrała nowego smaku. Dziś w roli głównej miechunka.


Składniki:
mix sałat (ja miałam z marchewką)
rzodkiewka
papryka
ogórek
miechunka
pół drobno pokrojonej cebuli
sól
pieprz
ocet (ja użyłam octu winnego z Krety)
oliwa lub olej (wypróbowałam olej z róży)


Przygotowanie:
Z Octu i oliwy zróbcie sos (3 łyżki oliwy wymieszajcie z jedną łyżką octu). 


Warzywa pokrójcie tak jak lubicie. Miechunki przekrójcie na pół (dałam 6 owoców miechunki na porcję sałatki dla 2 osób).



Sałatkę posólcie, popieprzcie. Zalejcie sosem i wymieszajcie. Smacznego!






2 komentarze:

  1. Mmmm, no właśnie tak mnie od jakiegoś czasu korci, żeby tą śmiesznie wyglądającą miechunkę nabyć i w końcu się odważę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma ciekawy, zaskakujący smak. Najbardziej przypomina cierpkie pomidorki cherry

      Usuń