poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Makaron z rukolą i serkiem mascarpone - przepis

Rukola to moja ulubiona sałata. Szczególnie  z własnego ogródka. Ma intensywny orzechowo-pieprzowy smak. W połączeniu z serkiem mascarpone tworzy wspaniały sos do makaronu.



Składniki:
makaron
opakowanie serka mascarpone
dwie garście rukoli
sól, pieprz
oliwa z oliwek
ząbek czosnki



Wykonanie:
Ugotujcie makaron (taki jaki lubicie - ja miałam tylko wstążki) wg przepisu na opakowaniu. Rukolę umyjcie i zblanszujcie. Jedną garść wrzućcie do blendera, dodajcie odrobinę oliwy z oliwek (łyżkę) oraz ząbek czosnku i zmiksujcie na papkę. Dodajcie serek mascarpone i drugą część rukoli.



Miksujcie przez chwilę, tak by dało się wyczuć kawałki rukoli. Przyprawcie solą i pieprzem.



Ja podałam makaron z kawałkiem gotowanej ligawy z przyprawami. Makaron z rukolą i mascarpone ma naprawdę zaskakujący cudowny smak.



Polecam też przepis na kwiaty cukinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz