środa, 11 lipca 2012

Białe szparagi z grilla - jak zrobić

Grillowane szparagi chodziły za mną od dawna. Znajoma mówiła, że z grilla smakują jej najbardziej. Zdecydowałam się, jak kupiłam bardzo grube białe szparagi - z cienkich podobno nie smakują tak dobrze.

Składniki na szparagi z grilla:
pęczek białych szparagów
oliwa
sól, biały pieprz



Przepis na szparagi:

Obierzcie szparagi. Rozgrzejcie grill (ja mam niestety elektryczny, z powłoką teflonową) i posmarujcie go odrobiną oliwy i ułużcie białe szparagi. Grillujcie z obu stron. Ja pozostawiłam dłużej, aż do momentu usyskania brązowej skórki.

Na talerzu posypcie solą, przyprawcie pieprzem. Możecie dodać jakiś sos. Ja zrobiłam sałatkę z rzodkiewek w sosie jogurtowym.



Szparagi z grilla smakują lepiej niż wyglądają. Jestem pewna, że zrobione na tradycyjnym grillu byłby jeszcze lepsze.

Jeśli wolicie zielone szparagi, sprawdźcie mój przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz